onsdag 10 september 2014

Day 22 – Favorite book you own

.... Det känns som att själva "utmaningarna" bara blir grymmare och grymmare.

Hur i hela friden ska jag välja bland mina böcker?! Jag älskar praktiskt taget alla böcker jag har i min bokhylla. Sen så vet ni redan mina favoritserier, det skulle ju vara tråkigt om jag drar upp samma böcker precis hela tiden.

Så tänker ta en bok i min bokhylla, som jag verkligen tycker om, men som inte är min favorit, för jag har verkligen inte en bestämd favorit.

Boken från min lilla bokhylla är....

Pride and Prejudice av Jane Austen!

Har ni någonsin sett en sådan fin upplaga av denna klassiker? Den är hur vacker som helst. Vi ska inte ens gå in på självaste känslan av boken. Det känns så otroligt skönt att hålla i boken.

Om ni har möjlighet, gå till närmaste bokhandel och känn på Penguin Classics-böckerna. Alla är så underbart fina och känslan av dem... Älskar det. Självaste texturen är så len och mjuk, inte alls som en vanlig bok.

Sen så är den en av mina favoriter då det var en present från en av mina kära!

// L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar