måndag 15 september 2014

Nytt i hyllan #4

Hej på er!


 För några dagar sedan fick jag TVÅ bokpaket hem, det var superkul att få hem dem. Jag vet att på senaste tiden har det enbart varit nya böcker och 30 Days of Books. Men jag ska verkligen försöka bättra mig och läsa klart och skriva recensioner!

Först fick jag en bok av Harlequin. Jag fick fortsättningen på De Odödligas Regler, nämligen De Odödligas Hunger. 

Jag är så otroligt pepp på att läsa denna, tyvärr måste jag vänta lite då jag har en massa annat att läsa. Men så fort jag kan ska jag sluka den!

Jag tyckte väldigt mycket om De Odödligas Regler, skrev en recension på den HÄR.


I paketet från Gilla Böcker fanns Jag, En av David Levithan och Francesca av Melina Marchetta.

Jag har läst ett annat verk av David Levithan, men det var riktigt länge sedan. Har även hört talas om Jag, En väldigt mycket, så ser fram emot att läsa den. Ser fram emot att. Läsa alla böcker!

Tackar så mycket till förlagen och alla som läste!


// L


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar