onsdag 1 oktober 2014

Nytt i Hyllan #5

Idag slutade jag skolan rätt tidigt. Så passade på att åka in till stan och gå runt där ett tag.

Det bokiga inköpet jag gjorde idag var Legend av Marie Lu. Jag har hört så mycket gott om denna bok, så när jag såg den på hyllan i Akademibokhandeln så bestämde jag mig för att köpa den. Den kostade 119 kr!

Min bok är då på engelska, vilket jag blev mycket glad över för hittills har jag endast sett på svenska. Inte för att jag har något emot att läsa på svenska, inte alls. Men jag kände att just denna ville jag ha på engelska. Så ser verkligen fram emot att läsa den! Har bara lite annat som måste läsas, men sen så!




Jag tycker väldigt mycket om omslaget. Den är stilren och ger ett hårdare intryck. Gillar kombinationen av guld och grått.

Sen så är den inte tjock alls, inte ens 300 sidor. Så det ska nog gå snabbt att läsa den! Är perfekt läsning när jag måste vänta på min buss/på bussen osv. Den är alltså lätt att ha med sig i väskan.


// L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar