söndag 4 januari 2015

Nytt i hyllan #10

Gott nytt år allihopa!

Innan nyår så tog jag en tripp till bokhandeln, och där hittade jag ett par godingar. Det fanns fler jag ville ha, men fick använda logiskt tänkande och kom fram till att jag aldrig skulle hinna läsa dem och de vara skulle ligga och skräpa i hyllan. Har så mycket jag vill läsa, men gör aldrig det. Har påbörjat minst fem tusen bokserier och inte avslutat en enda. Det är smått frustrerande. Men i alla fall, hör kommer de nya inköpen :


Hittade The Maze Runner med filmomslaget. Tyckte verkligen om den, så köpte den på momangen. Åh vad den är underbar att hålla i. Gillar den verkligen. Har velat läsa Maze Runner-serien ett tag nu, så får ta och göra det snart! 

Sen köpte jag även en barnbok, Drömbärarna. Den är tänkt som present till ett av mina yngre syskon, men jag kommer förmodligen ha den i bokhyllan ändå. Så tänkte att jag lika gärna kunde ha med den i ett inlägg.




Har hört så mycket gott om Khaled Hosseinis verk, så ser verkligen fram emot att läsa dessa. Tror att alla i min närhet förutom jag har gjort det. Ska bli trevligt att läsa dem. De är i storpocket och de är så fina! Färgglada och blanka. Omslagen är vackra. Älskar dem.

// L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar