onsdag 19 augusti 2015

Nytt i hyllan #15

Hejsan hoppsan! Varit inaktivt här under det senaste året, men tyvärr har det varit svårt att finna mycket tid till att läsa och skriva ner allting. Men jag ska verkligen försöka bättra mig, och nu när jag har nya godingar att motivera mig på så kommer det förhoppningsvis bli lite mer aktivitet här!
Först ut har vi sista delen i Edens Blod, nämligen De Odödligas sång!! Fick den som recensionsexemplar och ack vad jag är taggad på att få läsa den.
Nu sisådär ett år efter boken först kom ut har jag köpt den. Nu har ju en uppföljare precis släppts, men den får inhandlas en annan gång. Men ska bli så underbart att få träffa Percy igen!


Sen så tog jag äntligen tag i saker och skaffade Shatter Me-serien. Läst den innan och recenserat den, men ville ha fysiska kopior.

/L

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar